Inarin kunnan paikallisyhdistys ry

Toimintamme tavoitteena on tukea lapsiperheiden jaksamista ja hyvinvointia arjen keskellä. Toimintamme ohjenuorana on MLL:n arvot ja periaatteet.

LAPSET ENSIN!

Tervetuloa mukaan MLL:n Inarin kunnan paikallisyhdistyksen toimintaan!

Järjestämme runsaasti paikallisia tapahtumia ja tempauksia. Tule mukaan ideoimaan ja toteuttamaan toimintaamme!

Inarin kunnan paikallisyhdistyksen hallitus tekee aloitteita ja pitää lasten ja lapsiperheiden puolia yhteiskunnan muutoksissa. Aiemmin on tehty vetoomuksia mm. kotihoidontuen kuntalisän säilymisestä Inarin kunnassa, perhetyöntekijän työsuhteen jatkumisen puolesta sekä Hevosmiehentien leikkikentän aitaamisesta.

Toimitaan yhdessä lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi!

Tulevia tapahtumia

Olemme myös facebookissa

Ovatko lasten asiat sinulle tärkeitä? Haluatko vaikuttaa sekä tukea lasten ja perheiden puolesta tehtävää työtä?

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa. Lue lisää MLL:n nettisivuilta

Tule mukaan, tue työtämme!

On monta tapaa tukea MLL:n työtä lasten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin parantamiseksi. Voit lahjoittaa, liittyä jäseneksi tai osallistua vapaaehtoisena innostavaan toimintaan! Löydä oma tapasi osallistua – jo pienikin teko on teko pienen puolesta!