Syyskauden kerhot

24.8.2020

Ivalon perhekahvila jatkuu ti 25.8  klo.10-12 Ivalon nuorisotila stönöllä, Vasantie 1, käynti urheilutalon pääovesta. Tarjolla ilmainen lämmin lounas. Ennen perhekahvilaa mahdollisuus juosta ja pelaille oman aikuisen kanssa urheilutalon salissa klo.9.30-10.30. Perhekahvilassa vapaata seurustelua, lapset voivat leikkiä ja aikuiset saavat vertaistukea ja vertaista seuraa.

Perheliikuntavuorot tiistaisin klo.9.30-10.30 ja torstaisin klo.9.30-11 urheilutalon salissa. Vapaata liikuntaa oman aikuisen seurassa! MLL:n kaapista saa ottaa palloja, vanteita, ilmakuutioita jne.

Sählykerhot perjantaisin urheilutalon salissa. Klo.15-16: 3.-6.luokkalaiset ja klo.16-17: 1.-2. luokkalaiset. Sählykerhosta vastaa Inarin kunnan vapaa-aikatoimi ja MLL Ivalo on avustavana ohjaajana mukana. Kerhon vetäjänä toimii Sami Kauppinen p.0405933455. Kerhosta saa välineitä lainaan! Omat sisäpelikengät on hyvä olla.

Keppihevoskerho torstaisin klo.16-17 urheilutalon hiekkakentällä. Kerho toimii yhteistyössä vapaa-aikatoimen Pirkon kanssa. Keppihevosilla esteratsastusta yms. Kerho on tarkoitettu alakouluikäisille, mutta myös alle kouluikäiset ovat tervetulleita huoltajan kanssa.

Tervetuloa MLL Ivalon paikallisyhdistyksen toimintaan mukaan!